Швидко плине час. Ось і закінчується четвертий наш з вами навчальний рік. Він був незвичайним , складним. Ми з вами вчилися разом : робили помилки, виправляли їх.
ЗАВДАННЯ НА ЛІТО
1.
Індійська народна
казка «Фарбований шакал»
2.
Японська народаі
казка: «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик"
3.
Китайська народна
казка «Пензлик Маляна»
4.
Арабська народна казка
«Синдбад-мореплавець» (третя подорож)
5.
Якоб і Вільгельм Грімм.
«Пані Метелиця»
6.
Олександр
Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила», «Казка про рибалку та рибку», «Казка
про мертву царівну і сімох богатирів»
7.
Ганс-Крістіан
Андерсен. «Соловей»
8.
Ернест Сетон-Томпсон
«Лобо»
9.
Марк Твен. «Пригоди
Тома Сойєра»
10.
Елеонор Портер.
«Поліанна»
11.
Льюїс Керролл. «Аліса
в Країні Див»
12.
Роальд Дал. «Чарлі і
шоколадна фабрика»
13.
Туве Янсон. «Капелюх
чарівника»
- Підручник Світова література 5 клас
- Українська література
«Яйце-райце"
8. Літописні оповіді: «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава», «Володимир вибирає віру», «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам» (на основі «Повісті минулих літ» у переказі Віктора Близнеця)
12. Євген Гуцало. Оповідання «Лось», "Сім`я дикої качки"
Сьогодні ми з вами пишемо контрольну роботу з природознавства.
Час написання буде відрізнятися від попередніх контрольних робіт.
Ця контрольна робота розрахована на 20 хвилин.
Завдання потрібно буде виконувати у файлі, який я скопіювала для кожного учня.
Перед виконанням контрольної роботи УВАЖНО перегляньте відеоінструкцію, а лише потім приступайте до виконання завдань.
Хто не встиг повторити матеріал - ще є час. Тема контрольної роботи "Природа України"
Завдання ви отримаєте о 10.55, а я чекаю на відповіді до 11.30.
Бажаю успіхів!
Учора не всі учні були уважні на уроці української мови і як результат - погані оцінки за тести. Якщо ви вирішили, що оцінку можна виправити виконавши ці ж тести ще раз, то ви помиляєтеся. Виправити оцінку можна лише вивчивши матеріал. У журнал я ставлю першу оцінку за тести - не другу і , навіть , не середнє арифметичне, а першу оцінку.
То ж виправляємося.
Кому потрібно - перегляньте ще раз вчорашній відеоурок на каналі ПлюсПлюс і виконайте завдання. (Завдання переписувати не потрібно. Виконуємо у файлі, який я для вас скопіювала)
Бажаю успіхів!
Двадцяте травня
Домашня робота
Постав розділові знаки.
У запорожців цінувалися сміливість кмітливість доброта.
З моря здіймалася важка чорна грізна хмара.
За сонцем хмаронька пливе червоні поли розстилає сонце спатоньки зове.
Вовк старіє але не мудріє.
Запиши номери речень з однорідними присудками ( , , )
1. Бабуся і внучка збирали лікарські рослини.
2. Шпак сів на гілку і весело защебетав.
3. Грудень рік кінчає, а зиму починає.
4.Камінь росте без коріння.
5. За вікном вітер розгулявся, розбешкетувався.
Склади чотири речення із звертанням так, щоб звертання було на початку і в кінці речення.
Звертання на початку речення.
1.
2.
Звертання в кінці речення.
1.
2.
Математика
По збірнику виконайте завдання
с. 112 , № 743 і № 745
с. 102, № 668
Після виконання усіх завдань відповіді внесіть у тести.
ТЕСТИ
Робочий тиждень ми з вами розпочнемо з уроку літературного читання.
На початку уроку я задам вам домашнє завдання на четвер 21 травня і п'ятницю 22 травня. Вам необхідно буде вивчити напам'ять вірш і уривок прозового твору.
Як здавати? Є два варіанти :
1. Записати відео і скинути у Гугл класі .
2. Відеодзвінок у Viber.
Хто не виконає ці завдання до вказаного терміну отримають по 0 балів за кожне завдання. І це суттєво знизить семестрову і річну оцінку!
До 21 травня вам необхідно вивчити напам'ять вірш Миколи Сингаївського "Дощ із краплі починається" на с. 184. (Здати до 20 години 21 травня .)
До 22 травня вам необхідно вивчити напам'ять уривок з казки Василя Сухомлинського "Співуча пір'їнка" на с. 174 від слів "... Почув стрепет спів своєї пір'їнки , прилетів до хлопчика ..." (4 абзац) і до кінця тексту.. (Здати до 20 години 22 травня .)
Завтра ми з вами пишемо контрольну роботу "Робота з літературним твором". Пропоную потренуватись і виконати аналогічні завдання".
Підсумкова контрольна робота
Математика
4 клас
1. Запиши короткий запис умови задачі та розв’яжи її.
З однієї ділянки зібрали 6 мішків картоплі, а з другої – 14 мішків картоплі.. Маса усієї картоплі 1200 кг.Скільки кілограмів картоплі зібрали з кожної ділянки окремо?
2. Обчисли вираз
305 • (843 – 32 120 : 40) + 45 397
3. Запиши, заповнюючи пропуски
56 міс. = ___ р.___міс.
4. Розв'яжи рівняння
Х : 70 = 1290
5. Довжина прямокутника 12 см, а ширина становить три четвертих довжини. Накресли прямокутник і знайди його периметр і площу.
3. Українська мова
Перегляньте відеоурок. Відеоурок
Виконайте завдання.
Утворіть словосполучення , дібравши залежне слово і поставивши запитання від головного слова до залежного :
весна
сім'я
квіти
погода
Із прислівником удень склади і запиши речення:
розповідне неокличне.
Розповідне окличне.
Із прислівником старанно склади і запиши речення:
спонукальне неокличне.
Спонукальне окличне.
Із прислівником угорі склади і запиши речення:
питальне.
Розповідне.
Спонукальне.
Самостійна робота
(Виконуємо у зошиті з дистанційного навчання!!!)
1. Запиши короткий запис умови задачі та розв’яжи її.
(Після кожної дії - пояснення!!!)
З однієї ділянки зібрали 8 мішків моркви і, а з другої – 13 мішків. Маса усієї моркви 630 кг.Скільки кілограмів моркви зібрали з кожної ділянки окремо?
2. Обчисли вираз
207 • (284 – 6 240 : 30) + 7 038
3. Запиши, заповнюючи пропуски (Записуй правильно! Як я показувала у відео!)
67 міс. = ___ р.___міс. 100 год. = _____діб ____год.
4. Розв'яжи рівняння
Х : 90 = 270 2 660 : Х = 70
5. Довжина прямокутника 9 см, а ширина становить дві третіх довжини. Накресли прямокутник і знайди його периметр і площу.
(Записуй і кресли правильно! Як я показувала у відео!)
2. Перегляньте відеоурок. Опрацюйте статтю на с. 132 -134, дайте відповіді на запитання. (Нова тема уроку)
Вихідні дуже швидко промайнули, але я сподіваюся, ви встигли добре відпочити, набратися сил перед робочим тижнем. А він у нас буде відповідальним і напруженим. Саме на цьому тижні ми з вами напишемо основні підсумкові контрольні роботи. Бажаю вам наполегливості, зосередженості, уваги , старанності!
Я вірю в вас!
Ви у мене - найкращі і найрозумніші!!!!!
О 09.00 запрошую до Онлайн школи на ПлюсПлюс!
Також уроки можна переглянути на YouTube МОН .Переходимо за посиланням, натискаємо - 4 клас – bit.ly/USO4class , і працюємо.
Запрошую на відеоурок.
Повторюємо написання словникових слів, ненаголошених Е, И в корені слова, написання прийменників і префіксів, написання слів з апострофом.
2. Перегляньте відео.
3. Опрацюйте статтю підручника на с.124 -128.
Можете написати твір-роздум або записати відео.
Успіхів вам, учителі!
На цьому тижні, а саме в середу , ми з вами пишемо контрольну роботу з української мови. Це буде творче списування.
Пропоную вам потренуватись і виконати аналогічне завдання.
Ми з вами продовжуємо знайомство з казкарями світу.
Сьогодні наша подорож буде до мальовничої Італії .
Джанні Родарі і його казка "Дорога , що нікуди не вела" з нетерпінянням чекають на нас.
То ж - розпочинаємо : с. 151-152 підручника. Уважно читаємо, відповідаємо на запитання.
М.д. - 2(ост.7),...
№ 891 - S огірків - ... м кв.; S помідорів - ... м кв.; S салату - ... м кв.
№ 898 - за ....годин
№ 901 -1. ... 3. ... 5. ... 7. ....
2. ... 4. ... 6. .... 8. ...
2. Прочитайте другу пригоду Пуха. Пригода друга
3. На четвер з нетерпінням чекаю від вас відео (дуже за вами скучила! Рада буду бачити вас і чути).
Завдання на вибір: переказ другої пригоди або намалювати персонаж казки, який сподобовся найбільше , охарактеризувати його , розказати про його пригоди.
Бажаю успіхів!
2. Виконайте письмово № 877, № 879, № 880, № 881 ( вантажність автомобіля- вага вантажу, який може перевезти автомобіль за 1 рейс), № 884
Фотографувати роботу не потрібно. Після письмового виконання всіх завдань, відповіді надсилайте, будь ласка за таким зразком:
№ 877 - 56(ост.3); 45(ост.30); 2 (ост.1).
№ 879 - 67; 78; 54.
№ 880 - Мотоцикліст був у дорозі 2 години першого тижня та 4 години другого тижня.
№ 881 - Автомобіль ма зробити 2 рейси.
№ 884 - Другого дня вивезли 2т 300 кг картоплі
1.Уважно перегляньте відео.
2.Вивчіть правило на с. 165 та висновки впр. 323 на с. 165.
3. Виконайте письмово вправу №325 на с. 166.
ЗАВДАННЯ , БУДЬ ЛАСКА, ВИКОНУЙТЕ В ТІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ, В ЯКІЙ Я ВАМ ПИШУ!!!!!!!
2. Прочитайте приповідку і першу частину.
3. Складіть 5 запитань до прочитаного.
Усі ваші результати роботи я бачу. Нажаль не всі відповідально ставляться до виконання цього завдання.
Якщо ви з технічних причин не можете виконувати завдання - напишіть мені в особистому повідомленні або зателефонуйте. Я дам інше завдання.
60 : 16 =
52 : 24=
40 : 15 =
75 : 21 =
80 : 35 =
|
420 : 70 =
560 : 80 =
6 400 : 800 =
300 : 50 =
400 : 80 =
|
Витратили пального за
1 годину
|
Кількість годин
|
Загальна кількість пального
|
|
До перерви
|
Однакова
|
? 10 год
|
90л
|
Після перерви
|
?
|
?л
|
1) Вийшла пані в золотім жупані. Хто на неї подиви..я, той слізьми заллє..я.
2) Признавайся, як ти зве..я, що на зиму, на холодну без одежі зостає..я.
3) Чого ти став та диви..я. Зірви мене — поживи..я.
4) У лісі вирізана, гладенько витесана. Співає, заливає..я. Як називає..я?
Виконайте тести. Фото письмових робіт надсилати не потрібно.
Пропоную вам текст цієї казки і аудіозапис.
Завдання на 3 уроки. (Завдання здати до п'ятниці )
1. Прочитати казку.
2. Скласти план.
3.Намалювати малюнок до епізоду, який сподобався найбільше.
4. Написати чого тебе навчила ця казка.
2. Використовуючи різні джерела інформації. підготувати розповідь про те, що виробляють з руд кольорових металів. Записати коротке відео вашої розповіді (сподіваюсь батьки допоможуть). Відео надіслати мені особисто або у нашій спільній групі "4-Б - найкращий"

Прочитайте першу частину казки (с. 144 - 145) Придумайте до неї заголовок.
Розгорніть , будь ласка підручник на с. 130.
У зошиті запишіть сьогоднішню дату і виконайте письмово завдання № 797, № 798, №799, № 800, №801.
Завтра перевіримо виконання всіх цих завдань. Успіхів!
Після перегляду відео виконайте завдання в підручнику на сторінці 147 - 148:
- опрацюйте вправу №290 (усно)
- письмово виконайте вправу №291, 292
Від отчого порога у білий світ дорога
Терновим цвітом забринить.
Та, щоб життя пізнати, неначе пташеня,
Ми вилітаємо в блакить!
І пам'ятаєм свято матусині поради:
Слова і мудрі, і прості.
У щасті і недолі не забувай ніколи
Ту землю, де вродився ти!
Приспів:
Моє дитинство золоте
У снах журавкою курличе,
Воно мене до дому кличе,
Де мальва за вікном цвіте!
Моє дитинство золоте
Мене у спогадах колише
І руки мами найніжніші,
Я Богу дякую за те!
А десь далеко зорі і небо неозоре,
Веселка птахою зліта!
Та наймиліша в світі одна стежина в житті,
Яка до дому поверта.
Зігріє і розрадить матусина порада:
Слова і мудрі, і прості.
У щасті і недолі не забувай ніколи
Ту землю, де вродився ти!
Приспів. (2)
Батькам А. Івашина
|
Добрий день, мої любі учні!
Канікули, звісно, це дуже добре. Але, ми в п'ятницю опрацювали контрольну роботу №3. Пропоную пройти тести і перевірити якість виконання даної роботи. Для цього - покладіть перед собою зошит з виконаними завданнями і виконайте тести. Після проходження тестів, перевірте правильність відповідей і поставте собі оцінку. Виконайте, якщо допустили помилки, роботу над помилками.
ТЕСТИ .К.р.№3. 1 варіант
ТЕСТИ. К.р.№ 3. 2 варіант
20 березня
2 урок. Літературне читання
Прочитати літературну казку будь - якого зарубіжного автора.
У зошит з літературного читання записати її назву і короткий аналіз за зразком.

4 урок. Природознавство
Опрацюйте статті підручника с.101-106. Дайте відповіді на питання. Перегляньте відеоурок.
На контурній карті (вкладка перед с.11 атласу)позначте (кольором і підпишіть) основні форми земної поверхні України , користуючись фізичною картою України.
Користуючись покроковою інструкцією малювання дерев, намалюйте пейзаж. Бажано аквареллю або гуашевими фарбами.
Малюнки сфотографуйте і перешліть мені, будь ласка, в особистому повідомленні .


19 березня
Коротко про літературну казку
Що таке літературна казка?
- Відомості про автора (О.Пушкін)
- Уривок з казки О.Пушкіна "Казка про царя Салтана...)
- Відповідати на запитання с. 142
- Вивчити правило (с. 146)
- Письмово ( у зошит з дистанційного навчання) виконати вправи №286, №287, № 288, № 289 ( не більше 5 речень)
2. С. 144, впр. 3(b) з'єднати речення ( за текстом вправи 2, ст. 143 (аудіо)
3. С.146, впр. 2 читати, перекладати.
Виконати тести за посиланням.

18 березня
Дорога (витися) між полями. Як дерева (цвісти) красно , (бути) плодів рясно. Надворі (йти) холодний дощ. Поле (розкинутись) під горою. Скоро пташенята (вилетіти) із гнізда.
Перегляньте відео, пригадайте теоретичний матеріал про материки.
17 березня
Перевіряємо виконання завдань у зошитах по підготовці до ДПА. Контрольна робота № 2.Виконайте тести.
16 березня
1 урок. Літературне читання.
Шістнадцяте березня
Аналіз твору п'єси-казки "Лисиця, що впала з неба", Неля Шейко-Медведєва:
2 урок. Українська мова
Перегляньте відео, пригадайте теоретичний матеріал про неозначену форму дієслова.
Виконайте завдання
(у зошиті для дистанційного навчання)
1. Від поданих іменників утворіть дієслова неозначеної форми.
Іменники: друг, вечеря, сніданок, спів, старт, плач, читання, господарство, сум, фініш, малюнок, праця, письмо, літак, ходіння.
2. Доберіть до поданих дієслів антоніми. Наприклад: сидіти — стояти.
Любити — ...
Працювати — ...
Говорити — ...
3. Продовжте ряд спільнокореневих слів, щоб кожне з них було іншою частиною мови, а дієслово поставте у неозначену форму.
Зразок: Лінь — лінивий, лінуватись.
Радість — ...
Мир — ...
Друг — ...
Стерегти — ...
Побороти — ...
Влучити — ...
Говорити — ...
● Накивати п'ятами — ...
● Тримати язик за зубами — ...
● Наганяти страху — ...
Гігієна для дітей.
Як уберегтись від мікробів

Доброго дня , мої розумнички.
Сьогодні перший день довготривалого карантину. Але процес навчання має продовжуватись. І відповідно до розкладу наших уроків, я підготувала для вас завдання.
Тож - розпочинаємо.
13 березня
1 урок - літературне читання - опрацюйте п'єсу - казку Н.Шейко - Медведєвої "Лисиця, що впала з неба" Перегляньте відео , порівнюючи його з текстом
➤Тести "Лисиця, що впала з неба"
Пропоную переглянути відеоурок "Знаходження дробу від числа"
Знаходження дробу від числа
Виконай завдання Тренувальні вправи
Флешкарти "Материки"


А по математике з збірника задач роботу 2 виконувати в зошитах дистанційного навчання?
ОтветитьУдалитьТак
ОтветитьУдалитьдоброго дня. В завданні за 20 березня - тест з укр мові є некорректні запитання, де неможливо вибрати правильні відповіді. Відкорректуйте, будь ласка
ОтветитьУдалитьДякую за зауваження. Виправила . Пройдіть тест ще раз , після прізвища поставте цифру 2
ОтветитьУдалитьДоброго дня!
ОтветитьУдалитьТести за 23.03 - недоступні.
Требуется разрешение
Форма доступна только в корпоративном домене владельца.
Если вы считаете, что произошла ошибка, свяжитесь с владельцем документа. Подробнее…
Доброго дня.У тестах КР 3, варіанти 1,2 за 23.03.2020
ОтветитьУдалитьМи відмітили варіант А, але в тесті він позначається як не вірний.
Поясніть будь ласка як вірно.
Завдання 1. У якому числі всього 36 десятків класу тисяч?
А 360 007
Б 36 007
В 203 607
Міркуємо так. Для десятків відкидаємо справа 1 цифру, для сотень — 2 цифри, для тисяч — 3 цифри, для десятків тисяч — 4 і т.д. У числі 360 007 усього 36 десятків тисяч.
Завдання 1. У якому числі всього 16 десятків класу тисяч?
А 160 058
Б 16 058
В 101 658
Міркуємо так. Для десятків відкидаємо справа 1 цифру, для сотень — 2 цифри, для тисяч — 3 цифри, для десятків тисяч — 4 і т.д. У числі 160 058 усього 16 десятків тисяч.